Sunday, February 14, 2010

Peringatan..peringatan...

Assalammualaikum dan salam sejahtera... (cewahh...macam nak bagi ucapan je..) Saya ingin mengingatkan kepada sesiapa yang ingin membuat tempahan agar dapat berbuat demikian 1-2 minggu lebih awal atau kalau boleh sebulan untuk tempahan yang banyak dari tarikh yang dikehendaki, terutama sekali pada musim cuti sekolah atau public holiday. Ini adalah kerana dikhuatiri akan berlaku pertindihan order pada hari2 yg dikehendaki.

Saya juga ingin memohon maaf kepada mereka (3-4 orang) yang telah menelefon saya tempoh hari untuk membuat tempahan tapi saya terpaksa menolak kerana terdapat banyak tempahan untuk hari sabtu dan ahad (cuti raya cina). Kesemuanya call hari ni dan nak besok, memanglah saya tak sempat. Minta maaf banyak2 ya.

No comments:

Post a Comment