Tuesday, June 29, 2010

Wedding Cake - Intan

Intan dari Simpang Lima order wedding cake bertemakan warna biru turqoise dan putih untuk majlis perkahwinan adiknya pada 26-06-2010. Sebenarnya pada hari tersebut saya telah menerima berita tentang permergian abang saya di HBP, jadi saya terpaksa hantar awal sikit kek ni ke rumah keluarga Intan dan tak dapat nak susunkan kek & cupcake di meja pengantin disebabkan saya perlu bergegas ke Sri Medan pulak untuk hantar wedding cake jugak (entry akan menyusul kemudian sebab tunggu gambar dari pengantin) dan minta Intan tolong susunkan dan ambil gambar sekali. Jadi, terima kasih banyak2 ya Intan di atas tempahan ni dan pertolongan Intan sehingga akak dapat gambar ni dari Intan.

email dari Intan : tq kak leeza buatkn kek wedding utk adik tu..ni jerk dapat amek 3 gambar coz ms nk amek,pengantin pun smpai...
anyway kek memg cantek sgt2 n cute..rasa pun sdp..puas hati..oh yerk..slm tahziah ats pemergian abg akk ari2..



Gambar2 yang sempat saya snap di rumah sebelum pengahantaran ke rumah pengantin



No comments:

Post a Comment